TMMOB

GÜNÜBİRLİK YUVACIKAYTEPEKOCAELİ DOĞA YÜRÜYÜŞÜNÜ GERÇEKLEŞTİRDİK

İSTANBUL
Yayına Giriş: 24.08.2015 Son Güncelleme: 24.08.2015

TMMOB Gıda Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi olarak 23 Ağustos 2015 Pazar günü Yuvacık – Aytepe / Kocaeli`ne Doğa Yürüşü (Trekking) gerçekleştirdik. Üyelerimiz ve yakınlarından oluşan 30 kişilik grupla doğanın eşsiz manzarasında serpe köy kahvaltımızı yaptıktan sonra 15 km`lik yürüyüş parkurunun başlangıç noktası olan Soğukdere`ye ulaştık. Yağmurun ruhumuza verdiği huzur eşliğinde başladığımız Doğa Yürüyüşümüz doğanın binbir renkli güzelliği, coşkun akan derelerin ve çağlayan şelalelerin sesi ile; dağların görkemli ve heybetli duruşu arasında ilerlediğimiz yürüyüş yolumuzun 10. kilometresinde doğa ile içiçe olan Veysel Dayı`nın mekanında mola verdik. Yorgunluğumuzu şömine başında odun ateşinde demlenen çayımızı yudumlarken attık. Yürüyüş yolumuzun son 5 kilometresine Veysel Dayı`nın yerinden başlayarak, zorlu tırmanış parkuru olan Beşkayalar`dan geçerek bitiş noktasına ulaştık. 15 km`lik yürüyüş parkurumuzu tamamlamış olmanın verdiği tatlı yorgunluk ve keyifle; temiz hava, bol oksijen ve manzara eşliğinde akşam yemeğimizi yedikten sonra İstanbul`a doğru yol aldık.

Yürüşümüze katılanlara göstermiş oldukları yüksek performanstan dolayı teşekkür ederiz.