ISO 22000 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ2627 KASIM 2022
EĞİTİM TARİHLERİ VE SAATLERİ
26-27 Kasım 2022 / 09.30-17.30
EĞİTİM YERİ
İzmir Şube Hizmet Binası (yüzyüze)
EĞİTİMCİ
Oğuz PELİKLİ (Gıda Mühendisi)
EĞİTİMİN AMACI
Katılımcıların;
· Mevcut gıda güvenliği yönetim sistemlerinin ISO 22000`e geçişini sağlayabilecek,
· Mevcut kalite yönetim sistemlerine gıda güvenliği yönetim sistemini entegre edebilecek,
· Uygulamalar ile çalıştıkları firmalara GGYS`ni kurma çalışmalarını başlatabilecek yetkinliğe ulaşmalarıdır.
KATILIMCI ÖZELLİKLERİ
Bu program çalıştıkları firmada;
· Gıda güvenliği yönetim sistemlerini kurmak isteyen,
· Mevcut gıda güvenliği yönetim sistemini iyileştirmek ve ISO 22000`e geçişini sağlamak isteyen,
· Gıda güvenliği yönetim sistemi içindeki rolünü anlamak ve geliştirmek isteyen katılımcılara yöneliktir.
YÖNTEMLER
· Anlatım, örnek uygulama, doküman hazırlama ve vaka çalışmaları ile uygulamalar yapılacaktır.
· Katılımcılara hazırlanması gereken temel bazı dokümanlarla ilgili doküman örnekleri veya doküman şablonları verilecektir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
· ISO 22000:2018
· ISO 22000 ve HACCP Tarihçesi
· ISO 22000 Kapsam
· ISO 22000:2018 Standart Maddeleri
· ISO 22000 HACCP Uygulaması
SERTİFİKA
Eğitim sonunda ISO 22000:2018 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemleri Genel Bilinçlendirme ve Uygulamalı HACCP Eğitimi katılım belgesi verilecektir.
EĞİTİM BEDELİ
Öğrenci Üye (Lisans) : 200,00 TL / Kişi
Çalışmayan Üye : 200,00 TL / Kişi
Oda Üyesi : 600,00 TL / Kişi
Dış Katılımcı : 900,00 TL / Kişi
· Eğitime başvuracak olan Oda üyelerinin aidat borcu bulunmaması gerekmektedir.
· Çalışmayan üyeler e-Devlet uygulaması üzerinden alacakları "Barkodlu SGK Dökümü" ve aşağıda yer alan dilekçeyi doldurarak çalışmadıklarını belgelendirdikleri takdirde kendilerinden eğitim ücreti olarak Öğrenci üye ücreti alınacaktır.
ÇALIŞMAYAN ÜYE EĞİTİM BAŞVURU DİLEKÇESİ
ÖDEME VE KAYIT
- Eğitime başvuru, aşağıda bulunan kayıt formu doldurularak, ŞUBE`ye e-posta ile bilgi verilerek yapılır.
- Ödemeler eğitim tarihinden öncesinde kadar kayıt formunda yer alan hesaplara veya ŞUBE`ye gelerek elden yapılabilir.
- Yapılan ödemelere ait dekontun ŞUBE`ye e-posta ile gönderilmesi gerekmektedir.
- Hesap numaraları aşağıda yer alan Eğitim Kayıt Formu`nda belirtilmektedir. (Havale veya EFTden kaynaklanabilecek kesintiler hariç, net ödenmesi gereken tutarlar yukarıdaki gibidir.)
KAYIT İPTALİ
Kayıt iptali, eğitim tarihinden 3 gün önce yazılı olarak faksla şubeye bildirmek koşulu ile yapılır. Daha yakın tarihlerde kayıt iptali yapılamaz. Ancak yatırılan eğitim ücreti başka bir eğitimde kullanılabilir.
TMMOB Gıda Mühendisleri Odası İzmir Şubesi eğitime yeterli katılım olmaması durumunda, eğitimi iptal etme ve tarihini değiştirme hakkını saklı tutar. Eğitim kesinleştiğinde Şube tarafından katılımcılara duyurulur.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: Süvari Cad. Yüceer 1 Apt. No:74 Kat:1 Daire:2 Bornova / İZMİR
Tel: 0232 373 9436 / 0533 367 9700
E-Posta: izmirsube@gidamo.org.tr