SATINALMA EĞİTİMİ 10 NİSAN 2021
SATINALMA EĞİTİMİ
(Online Eğitim)
10 Nisan 2021
Son kayıt tarihi 8 Nisan 2021dir.
Eğitmen
Taner Sarıbıyık -Gıda Mühendisi
Eğitimin Amacı
Meslekte deneyimli profesyonel, bilgi sahibi bir gıda mühendisinden katılımcılara satınalma ve tedarik konularında en güncel ve en doğru bilgiyi aktararak satınalma süreçleri hakkında detaylı bilgi vermek.
Eğitim İçeriği
- Satın alma Nedir?
- İyi Bir Satın almacı Nasıl Olmalı?
- Satın alma Yapısı ve Sorumluluk Alanı
- Satın alma Prosesi
- Tedarikçi Seçme ve Değerlendirme
- Ürün ve Tedarikçi Performans Takibi
- Tedarikçi İletişimi
- Piyasa Takibi
- Ekonomik Verilerin Takibi
- Değer Zinciri Optimizasyonu
Eğitim Süresi ve Kontenjan Bilgileri
- Eğitim, 1 gün süreli olup, 10.00-17.00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
- Kontenjanımız 40 kişi ile sınırlıdır, kayıtlar başvuru/ ödeme sırasına göre alınacaktır. Talep gelmesi halinde eğitim tekrarlanacaktır.
- Yeterli başvuru ve katılım sağlanmadığı takdirde ve gerekli bulunan diğer koşullarda ODA eğitimi iptal etme ve erteleme hakkına sahiptir.
- Eğitim sonunda katılımcılara "Katılım Belgesi" (e-belge) verilecektir.
Başvuru ve Kayıt İşlemleri
- Eğitime başvuracak olan Oda üyelerinin aidat borcu bulunmaması gerekmektedir.
- Çalışmayan üyeler e-Devlet uygulaması üzerinden alacakları "Barkodlu SGK Dökümü" ve aşağıda yer alan dilekçeyi doldurarak çalışmadıklarını belgelendirdikleri takdirde kendilerinden eğitim ücreti olarak Öğrenci üye ücreti alınacaktır.
ÇALIŞMAYAN ÜYE EĞİTİM BAŞVURU DİLEKÇESİ (indirmek için tıklayınız)
- Bir günlük eğitim ücreti;
- Oda Üyesi 150 TL/kişi,
- Çalışmayan Oda Üyesi 60 TL/kişi,
- Oda Öğrenci üyesi 60 TL/kişi,
- Dış Katılımcılar 225 TL/kişi,
- Hesap numaraları aşağıda yer alan Eğitim Kayıt Formu`nda belirtilmektedir. (Havale veya EFTden kaynaklanabilecek kesintiler hariç, net ödenmesi gereken tutarlar yukarıdaki gibidir.)
EĞİTİM KAYIT FORMU (indirmek için tıklayınız)
- Eğitime başvuru, aşağıda bulunan kayıt formu doldurularak, ODAya e-posta ile bilgi verilerek yapılır.
- Ödemeler eğitim tarihinden öncesinde kadar kayıt formunda yer alan hesaplara veya ODAya gelerek elden yapılabilir.
- Yapılan ödemelere ait dekontun ODAya e-posta ile gönderilmesi gerekmektedir.
- Kayıt iptal talebi, eğitim tarihinden 3 gün öncesine kadar e-posta ile ODAya yazılı olarak bildirilmek koşulu ile yapılır. Daha yakın tarihlerde kayıt iptali yapılamaz. Yapılan iptallerde ise yatırılan eğitim ücreti ancak başka bir eğitimde kullanılabilir.
- Eğitim ödeme dekontunu ve başvuru formunu gidamo@gidamo.org.tr / merkez@gidamo.org.tr adreslerine gönderebilirsiniz.
Katılımcı Profili
Satınalma konusunda temel bilgileri almak isteyenler, kariyerlerini satınalma mesleğinde yapmak isteyenler, satınalma görevlisi ve uzmanı olarak çalışmayı hedefleyenler, bilgilerini tazelemek isteyen satınalma görevlileri,
Eğitimin Yeri ve İletişim
- Eğitim Online olarak ZOOM Meeting Uygulaması üzerinden yapılacaktır. ZOOM ID adresi eğitim öncesinde katılımcılara e-posta ile iletilecektir.
- ZOOM uygulamasının katılımcıların bilgisayar veya telefonlarında yüklü olması gerekmektedir.
TMMOB GIDA MÜHENDİSLERİ ODASI İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres : Karanfil-2 Sokak No:49/10 Kızılay- ANKARA
Telefon : 0 312 418 28 26 - 418 28 46 - 418 28 47
E-Posta : gidamo@gidamo.org.tr / merkez@gidamo.org.tr